Foto's uit 2006 - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Helga Berge - WaarBenJij.nu Foto's uit 2006 - Reisverslag uit Zákynthos, Griekenland van Helga Berge - WaarBenJij.nu

Foto's uit 2006

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

22 April 2011 | Griekenland, Zákynthos

Als het inderdaad hetzelfde appartementencomplex is...

• 22 April 2011 - 17:01

Harro Madern:

dat kontje bovenop die zeeleeuw! dat heb ik op Bora Bora helaas helemaal niet gezien :-( dit jaar ga ik zelf eens weg. helemaal naar Helsinki en de Baltische Staten, wel twee hele weken. luukse! groet aan tijgertje, H

• 22 April 2011 - 17:15

Helga Zelluf!:

Ha die Harro!

Goed plan om eens zelf op reis te gaan! Hopelijk wel volledig verzorgd? Zorg je ervoor dat je de reisbegeleider (indien aanwezig) voortdurend lastig valt met zaken die je heel goed zelf kunt oplossen? Vooral midden in de nacht enzo ;-)
    Verzamel de hele dag cocosnoten en leg die niet alleen op je eigen kamer, maar verspreid ze in het hele hotel. Of beter nog, de hele stad. Vergeet ze geen naam te geven en doe ze een petje op ofzo.

Ik heb nog steeds sporadisch contact met sommige Frans Polynesië gangers. In de Facebook en Hyvespraktijk valt dat reuze mee. Ik denk dat er toentertijd gewoon iets...eeehhh...dwars zat?

Ik zal André doorgeven dat jij zijn kontje ook mooi vindt ;-)! Ik vertel hem al jaren dat hij een geweldig goede achtergevel heeft maar hij wil dat niet geloven. Nu hoort hij het dus eens van een expert. Als ik tenminste ff politiek incorrect mag stellen dat een homo daar kijk op heeft.
    Als hetero vrouwtjesbeestje val ik in ieder geval op mannen met een geprononceerde kont. Van die ruggen die direct overgaan in de bilpartij raak ik niet opgewonden ;-)

Veel plezier op jouw reis!

Verslag uit: Griekenland, Zákynthos

Zakynthos 2011

We gaan naar "The garden of Eden". Volgens mij zijn we hier in 2006 ook geweest. Ik heb rare foto's van André in een zwembad op een opblaasdolfijn om dit te bewijzen, maar André kon het zich niet herinneren ;-)
Bij het boeken hebben we erg moeten lachen om de Zoover beoordelingen. Gemiddeld cijfer was een 8,3. Er waren mensen bij die overal een 10 voor gaven alsmede mensen die 2-en uitdeelden. Volgens de negatievelingen is dit complex vergeven van de kippen, hanen en katten. Het zou niet mogelijk zijn om anders dan met een fles chloor naast je op je balkon te zitten, de hanen kraaien je om 4u30 wakker, de eigenaar zit de hele dag te luieren aan een tafeltje en is te beroerd om iets te veranderen aan de situatie.
De positievelingen waren dol op mapoes, papoes en de babypoesjes, vonden de eigenaar een toffe vent die na overleg echt wel bereid was eventuele problemen op te lossen en ze hadden totaal geen last gehad van de hanen of viezigheid.

Nu zijn wij stapelgek op katten -ze horen er zelfs BIJ op een vakantie en zeker in Griekenland- en zijn we assertief genoeg om vriendelijk ons beklag te doen als iets niet geheel naar onze zin is. Gezien het gemiddelde cijfer alsmede van de hopelijk gegarandeerde aanwezigheid van massa's katten (ook daar heb ik fotobewijs van uit 2006) besloten we te boeken. Zakynthos is ook een heel relaxed eiland. Ik verheuf me er enorm op, maar helaas moet ik nog twee maanden wachten...