Nog heerlijk thuis met Wickie op mijn toetsenbord. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helga Berge - WaarBenJij.nu Nog heerlijk thuis met Wickie op mijn toetsenbord. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helga Berge - WaarBenJij.nu

Nog heerlijk thuis met Wickie op mijn toetsenbord.

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

05 September 2017 | Nederland, Amsterdam

Om de een of andere vreemde reden gaat WBJN ervan uit dat ik nooit terug ben gekomen uit Hong Kong. Dat is gelukkig wel het geval want Amsterdam bevalt me een stuk beter. Vandaar even een stukje vanaf de thuisbasis. Met Wickie die probeert te helpen door spinnend op mijn arm te gaan liggen. Lief maar onhandig.

Op André's verjaardag vliegen we met KLM rechtstreeks naar Bangkok. Is de concurrentieslag ergens goed voor geweest, wij waren gewend om via hubs met goedkope landingsrechten te moeten reizen. Overstapstress, veel langere reis, diefstal cq verlies van eigendommen (Dubai) en gaar aankomen op de eerste plaats van bestemming. Ik hoop dat het ook echt een KLM crew is die ons vliegt, het voelde als veilig thuiskomen van Dubai naar Amsterdam op onze laatste lange reis. Nederlandse humor, een betere plek en geen gekneuter als je dorst hebt. Een koffiekopje water Ethihad...daar kunnen kamelen het wellicht mee redden maar ik heb geen opslagbulten. Zou ik sowieso niet in jullie stoelen passen als dat zo was.

Enfin. Het meeste is geregeld. Nieuw paspoort omdat ik voor het visum in Laos een (1!) dag tekort kwam voor de half jaar geldig eis. Oppas voor katten en huis (Dank weer Peter en Melaina!). En...nu ja, moet eigenlijk alleen nog wat Bahts scoren, Kipjes kan waarschijnlijk alleen ter plekke.

Zin in!

• 05 September 2017 - 15:31

Truus:

dat ziet er heel goed uit en lekker comfortabel met de KLM!

gelukkig zie ik jullie a.s. za-dag nog;alles fris en fruitig gewassen voor een schoon bed....

Xtruus

• 05 September 2017 - 18:18

Richard:

Altijd weer lekker : weggaan. Baths gewoon op het vliegveld scoren bij aankomst, kips kan je pinnen in Laos. Is je terugvlucht ook KLM ? Er is een mooie terugvlucht die om 12.00 middag vertrekt vanuit Bangkok, en dan kom je op Schiphol rond 19.00 uur, meen ik. Kan je gelijk naar bed. Scheelt een hoop jetlag.
    Bereid je voor op heerlijk eten, prachtig street-life en vriendelijke mensen !

Ben benieuwd naar jullie verhalen !

Groet,
    Richard en Kirsten.

• 05 September 2017 - 18:21

Helga Ten Berge:

Geloof dat we inderdaad met die vlucht terugkomen Ries! En met die bahts...wil gewoon alvast een paar grijpstuivers op zak hebben, Pott exchange goede ervaringen mee.

• 30 September 2017 - 17:07

Rolf:

Hoi Helga en A.! Laatste avondje voor de reis. Helaas is het weer, tenminste hier in het noorden, zeer matig. hoop dat jullie een fantastische vakantie hebben! En heel weer thuiskomen!
    Goede reis!

Groet van Rolf