Zware mishandeling - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Helga Berge - WaarBenJij.nu Zware mishandeling - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Helga Berge - WaarBenJij.nu

Zware mishandeling

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

10 Oktober 2017 | Thailand, Chiang Mai

Het is gelukt om onderbroeken te vinden! We hebben er een eind voor moeten (om)lopen, dat wel. Eerst een shoppingmall in de buurt van de busterminal. Vergane glorie en veel leegstand. Nagenoeg geen kleding. Om bij 'the big C 2’ te komen moesten we eerst een plek vinden om de lokale A10 over te steken, zeker een km terug. Dat oversteken ging mij niet in de koude kleren zitten. Er waren wel zebrapaden maar stoplichten? Hmmm. Geloof dat ze er wel waren. Overleefd. Verder sjokken in de hitte.
André had uitgevonden dat in dit winkelcentrum ook kleding van goede merken verkocht werd. Niet gezien. Wel een shabushabu lopende band restaurant, all you can eat voor 400 baht. Het zag er heel komisch uit. Erg groot, 1 a 2 gasten en op de enorme lopende band dus allemaal bordjes met eten waar je naar believen wat af kon pakken. Toch maar niet gedaan.
In de hypermarket onderbroeken gevonden en ter compensatie maar een bh voor mij. Was in de aanbieding. Verder een Frans landbrood, kaas, ham, croissants, Australische boter, meloen in stukjes...wij zijn klaar voor de hele dag morgen. Oh ja, en een mes hebben we ook nog gekocht. Waren we vergeten mee te nemen.

Hierna een soort deeltaxi genomen terug naar het hotel. Dit zou 30 baht pp moeten kosten maar hij wilde ons wel voor 100 totaal met ons tweeën wegbrengen. Hmmpf. Ach.
Vlakbij het hotel een heerlijke stir-fry beef garlic (niet te weinig…) gegeten en daarna leverde André me af bij de massagesalon naast het hotel. Had ik hard nodig. Dacht ik.
Was vergeten wat dat ook weer was, een Thaise massage. Nou...ik weet het weer. Ik ben gestompt, geknepen, geschud en geslagen. Al mijn ledematen zijn uit hun ligamenten getrokken. Ik ben opgevouwen. Ze heeft met haar knieën over mijn rug gelopen. En tóch was het lekker. Toen het voorbij was. Morgen ben ik vast bont en blauw. André vroeg waarom ik toch heb betaald voor mishandeling. Tja, vooraf betalen hè...daar is over nagedacht. Wanneer mag ik weer?

• 10 Oktober 2017 - 19:16

Ness:

Mijn hemel wat een horror story over onderbroeken! Wel heel blij dat het tóch
    Nog gelukt is om ze te vinden! #eureka :-D

Hoe is het nu met kitten op het dak afgelopen? Ben ik heel benieuwd naar.

Groetjes uit een herfstachtig Nederland

• 11 Oktober 2017 - 01:33

Helga Ten Berge:

Het!m. Tja. We hebben dat niet meer kunnen checken van die kitten want we moesten weer vroeg de bus in...

• 11 Oktober 2017 - 06:16

Richard:

Heerlijk die massages, hoewel ik toch liever Chinese massage heb : die is net iets zachter. Die pezige Thai weten wel raad met je spieren. In Laos kan het ook overal, zelfde massagetechnieken. Oudere dames nemen, meer ervaring en wat hardere aanpak.
    Jammer dat A niet durft ! Mooie gelegenheid om z'n mooie nieuwe onderbroek te showen !
    Of is hij bang, zat ze hem afpakken ?