Nog steeds op Bali! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Helga Berge - WaarBenJij.nu Nog steeds op Bali! - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Helga Berge - WaarBenJij.nu

Nog steeds op Bali!

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

09 Oktober 2009 | Indonesië, Bali

Zo, lekker gesnorkeld en de achterkant van mijn benen kreeftenrood laten kleuren. Daarna tot 16:00 uur in het zwembad gebleven om de rest ook licht te laten geven in het donker. En toen kwam ik erachter dat ik geen aftersun mee heb ;-) . Gelukig is Andr wel voorzien dus smeer ik eens uit en ander vaatje.

Sea Breeze niet gevonden maar ook niet naar gezocht. Vond hoofdstraat niet zo geweldig, maar misschien dat we morgen nog wel even gaan kijken. We zijn hier nog tot 13:00 uur, en gezien de toestand van onze velletjes is nog een keer snorkelen misschien niet zo'n goed idee. Is die cappucino met ECHTE koffie of dat bocht (dat wel echte koffie schijnt te zijn gek genoeg) dat ze hier overal serveren?
Ook besloten Ketut niet op te zoeken. Singaraya is toch nog 10-15 km hier vandaan, en dan moet je nog naar haar zoeken. Bedacht me dat ik behalve het laten zien van de foto's van Roemer ook weinig aan haar te melden heb. De groep vind 'm trouwens prachtig hoor, hoewel de reisbegeleider durfde op te merken dat ie een dikke kop heeft. Belachelijk. Ik heb ook foto's van zijn kind gezien en die heeft pas een dikke kop ;-). Het zal wel een grapje zijn geweest.
Ondanks deze belediging toch het boek over oom Hein aan hem te geven. Voor het geval Egidius dit leest: heel erg bedankt! Hij blijkt boeken hierover te sparen. Vertelde dat hij laatst een 1e uitgave uit 1908 op de kop had getikt over missiezusters die naar Flores waren getrokken. Hij was er erg blij mee.

Over de CV maak ik me ook niet echt druk Truus, het is hier veel te heet om je druk te maken.

Bas: IK MIS MIJN SCHATJES!!! Heb dus nieuwe foto's nodig.

Rob: nee, niet nog meer Wickie en Zwelgjes. Dat zijn al Andr kindjes, hij mag niet vreemd gaan!
De reis hierheen is weliswaar duur, maar het verblijf is dat niet. Bali wellicht iets duurder dan overig Indonesie. Bij de Bromo zag ik trouwens een jongen lopen die op een afstandje sprekend op je leek. Misschien kun je een reportage maken over de vulkaan of... Gewoon op goede aanbiedingen letten. Toerisme loopt hier nogal terug dus er wordt vast wel gestunt met prijzen!

Anne: leef jij nog en heb je Maarten op de hoogte gebracht van deze website? Ik heb hem nu via Hyves proberen te bereiken, maar volgens mij volgt hij dat nauwelijks.

Kusjes allemaal,

Helga.

• 09 Oktober 2009 - 18:53

Kusjes:

Heel veel.... ter verzachting van jullie tere huidjes ;-)

• 09 Oktober 2009 - 20:25

Michelle:

ketut woont niet in Singaraja (daar werkt zij) maar in dorpje erg dichtbij Lovina (5 min met auto of brommer). Maar haar ontmoeten zal idd niet veel toevoegen aan je verblijf hoor, dus blijf gewoon lekker snorkelen ed! Sea breeze heeft zeer zeer ECHTE koffie, dus dat voegt wel echt iets toe. Waarom denk je dat ik dit aanraad?! Ik was dat bocht inmiddels nl ook spuugzat :-(. En hun hamburgers dus ook fijn... Wat is de volgende bestemming, Ubud? zwem ze, xmi

• 12 Oktober 2009 - 21:34

Anne:

Ik leef nog.
    Was alleen het weekend weg, en zonder internet. Verder lees ik trouw mee, maar reageer minder nu ik er geen leuke dingen over de katten te vertellen zijn.....