Singaraja - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Helga Berge - WaarBenJij.nu Singaraja - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Helga Berge - WaarBenJij.nu

Singaraja

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

15 Oktober 2009 | Indonesië, Bali

Zo,nog even een laatste post voordat we gaan vliegen! Nu ja, dat is pas morgen.

Gister de 2e en laatste stapavond megemaakt met Net. Nu helaas geen ladyboys voor Bruce, maar toch wel weervermakelijk.
Beetje laat geworden dus vanmorgen wederom het ontbijt overgeslagen. Was ook niet echt de moeite waard hier, voor het eerst geen nasi bij het ontbijt en wij zijn niet zo gecharmeerd van droge toast met een vet ei en jam. Als lunch dus maar Thais gaan eten.
Naast stappen hebben we gister een boottocht gemaakt met snorkelen. Toen iedereen alweer in de boot zat, waar ik me niet van bewust was, zag ik opeens toch nog de beloofde schuildpadden en luid gebarend heb ik de rest zover gekregen dat ze de boot weer afsprongen om deze geweldige beesten te zien zwemmen. Erg mooi!

Hierin op Lombok, Singaraja wonen de minst prettige Indonesiers. Agressief. Vooral op de veerboot, dwz de kofferdragers. Die rukken ze bijna uit je hand en als je zelf wilt dragen en niet gediend bent van vastgepakt worden krijg je nog een fuck you naar je hoofd ook. Maar goed, dat overleefd, en morgen vliegen we naar Denpassar ipv de boot weer te nemen. We moeten er net zo vroeg voor op, maar dan kunnen de we de tijd die we overhouden nog besteden aan het onderzoeken van de Costa Brava voor Australiers cultuur in Kuta.

We zijn wel gaan eten bij Albertos en inderdaad door het rare veewagentje daarheen gebracht, maar A heeft me daar niet ten huwelijk gevraagd. Tja... Hoe romantisch is het als de rest van de groep eromheen zit ;-(

Voor als mensen nog plannen hadden ons op de halen, dit is al voor elkaar. Maarten gaat vroeg uit de veren om onze stinkende lijven in zijn auto te vervoeren.

Bas, hoe gaat het daar? Ik hoor zo weinig, maak me ongerust. Hebben de katten je verscheurd?
Ik ga in ieder geval zaterdag weer naar mijn eigen huis. Ik denk dat Maarten ons dropt bij André en dat we daar vandaan naar mijn huis gaan. We zouden dus vrij vroeg bij je op de stoep kunnen staan, maar ik heb de sleutel!

Kuzzen voor de laatste keer,
helga.

• 15 Oktober 2009 - 08:16

Hester :):

Lieve Helga en Andre,

Is die wereld-reis nu al weer ten einde??? Begon net op te warmen door die heerlijke mailtjes van je, want hier heeft het alweer een nachtje gevroren...
    Mocht je niet meer kunnen mailen dan wens ik jullie toch een hele fijne en veilige terugreis toe.

Liefs van, Hester :)

• 15 Oktober 2009 - 17:07

Ilse En Guido:

Een hele goede en vooral veilige terugreis....

liefs,
    Ilse, Guido, Fleur en Margo

• 15 Oktober 2009 - 18:56

Tries:

Hey lieffies.. tja.. aan alle leuke dingen mot een einde komme... Maar tis wel heel snel gegaan...
    Vandaar dat je het ons ff lastig maakte om deze pagina te vinden? (de link deed het zomaar niet.., dus extra lang met jullie bezig geweest :))

Ik wens jullie nog veel fun de laatste dag/avond en een rustige terugreis. Ik probeer snel eens langs te komen.. of als jullie in het Mooie Heiloose zijn :)

groetjes met een hele dikke knuf!
    Triessie X